Search This Blog

Tuesday 25 October 2011

First Timer! Part 2

It's been quite a long time since i designed blog & webpage (zaman tok kaduk Friendster/Myspace hahaha!). So sekarang ni struggle sikit nak edit HTML & add CSS. Terhegeh2 je rasa. Mula la fikir, "Dah banyak ke aku ketinggalan sekarang ni? Benda senang pun dah jadi slow picker pulak aku ni! adoiiii..". I decided to create this blog because i want to delete my Friendster account yang dah jadi laman sosial untuk main game. Boleh pulak aku tak sedar! Aiseh! Nampak sangat bila dapat email terus delete. Haaa ambik ko! Habis semua
gambar2 zaman kegemilanganku hilang. Luckily my Myspace account is still available. Ada la jugak harapan2 terakhir nak save balik gambar2 lama tu. Sayang woooo! 

Buat masa sekarang aku masih lagi bersemangat nak edit segala bagai blog ni. Tak tahu la tahan sampai bila? Hehehe kalau dah dasar cepat bosan tu paham2 je la. Yang aku ni pun time2 ada kerja nak buat la nak meng-edit blog ni. Ni la sifat aku yang aku sendiri tak berkenan. Bila ada urgent matter nak kena settle, mesti ada je benda lain yang aku nak buat dulu. Padahal kalau takde hal urgent ni, tak diherankan pun benda tu. Tak tahu la orang lain macam mana. Hopefully aku boleh ubah sikit perangai ni. Hehehe boleh ke? Ok la. Ok la. Aku jadikan New Year's Resolution (2012). So dari hari ni sampai 31st December tahun ni boleh ngelat la yerrrrrr. Hehehehe tanduk sudah keluar! Ok la aku nak sambung edit blog ni. Tapi potensi takkan nampak apa2 perubahan pada blog  hari ni tu mungkin tinggi jugak kot. Hahahaha ;)

No comments:

Post a Comment